VP blogja

Friss topikok

  • : Retró Rádió már úgyis tiszta Sláger Rádió... reggelről már csak Boros-Bocskor hiányzik, estéről m... (2019.04.01. 07:50) Vas Maya

Linkblog

HTML

Ma

2008.05.15. 11:46 | vépé | Szólj hozzá!

Elég lapos a kedvem és nem is érzem jól magam. Mindent elfelejtek, olyat is amit öt perccel ezelőtt kérdeztek tőlem, vagy olyat amit én mondtam. Olyan suta is vagyok, kiesik a kezemből a toll... a reggelimet is elejtettem... persze vajas pofájával esett a földre. Nem is mentem be dolgozni, semmi értelmét nem láttam.


Az egyik közösségi oldalon kaptam egy kéretlen levelet, amelyben egy új video chat és társkereső oldalt reklámoznak. Felnéztem a kíváncsiságból. Elég jó a felhozatal, vannak csinos és értelmesnek tűnő lányok is, de sajnos az én lakóhelyem és annak környékéről alig 16 tag van csak, a több mint ezerből.... és ez az arány szinte mindenhol hasonlatos a többi ismerkedős és társkereső oldalon, ahol keresgetni tudtam és nem kell regisztrálni, hogy körrbe tudj nézni. Érdekes. Az országnak ezen a részén mindenki boldog és csak azok a lúzerek keresnek interneten partnert akik olyan rondák mint a vasorrú bába... de még nem is, mert a fotóval rendelkező hölgyek, többnyire attraktívak és megnyerő külsejűek, még az is, aki egyébként nem valami fotogén.... :)

A bejegyzés trackback címe:

https://volanpeti.blog.hu/api/trackback/id/tr12470590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása