VP blogja

Friss topikok

  • : Retró Rádió már úgyis tiszta Sláger Rádió... reggelről már csak Boros-Bocskor hiányzik, estéről m... (2019.04.01. 07:50) Vas Maya

Linkblog

HTML

Szerda

2008.02.13. 21:27 | vépé | Szólj hozzá!

Dolgozgattam, unatkozgattam. Nyakamaba vartak reggel és délután is egy jókora melót.  Napközben az új telefonom után rihangáltam. Délután munka utána is telefon ügyben intézkedtem. Hulla vagyok.

















Holnap nem tudok dolgozni, mert nem lesznek adottak a technikai feltételek (a hülyébbek kedvéért: áramszünet lesz... sicc!).

A bejegyzés trackback címe:

https://volanpeti.blog.hu/api/trackback/id/tr36344143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása