VP blogja

Friss topikok

  • : Retró Rádió már úgyis tiszta Sláger Rádió... reggelről már csak Boros-Bocskor hiányzik, estéről m... (2019.04.01. 07:50) Vas Maya

Linkblog

HTML

Jajjj

2008.02.04. 20:14 | vépé | Szólj hozzá!

Igen, megint hétfő.

Reggel bementem dolgozni, megvolt a szokásos fenyegetőző és lebaszós értekezlet, majd a szokásos hétfői gyakorlás... na, ki csinálta megint??? Hát én. Kár volt feltenni a kérdést.... :)

Kiderült, hogy a keddi tanfolyamra a srácok a vasutas sztrájk miatt nem tudnak eljutni, ezért valakinek el kell vinni kocsival őket. Hát bevállaltam, mert szeretek vezetni és nem árt a gyakorlat, meg ha már most költöttem több 10 ezret a vasra a műszaki előtt, akkor legalább használjam is ki.

Rájöttem, hogy a buszbérletek (9900 + 3250), nagyjából többe kerülnek, mintha mindennap kocsival járnék be melózni... hát nem érdekes. Az.... ennyit az általam imádott buszokról és a tömegközlekedésről.

A bejegyzés trackback címe:

https://volanpeti.blog.hu/api/trackback/id/tr14328455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása