VP blogja

Friss topikok

  • : Retró Rádió már úgyis tiszta Sláger Rádió... reggelről már csak Boros-Bocskor hiányzik, estéről m... (2019.04.01. 07:50) Vas Maya

Linkblog

HTML

Oda-vissza.

2008.02.05. 17:19 | vépé | Szólj hozzá!

Reggel indulás előtt volt egy ügyfelem, majd kocsikáztam egyet. Odafele jó hangulatban telt az út, jókat beszélgettünk.

Hazafelé egy Alfa Romeos minden áron meg akart előzni... egyszer hamar váltottam fel és sikerült is neki, de utána ott hagytam a p*csába. :)



Miután hazajöttem és a kutya ólját csináltam meg. Mert szülni fog. De most meg eltűnt... de hogy hová. Nyáron is ezt csinálta a legnagyobb koszba szült. Mert úgy gondolta az neki ott jó lesz. Kíváncsi vagyok merre mászott el.... de van egy tippem.

A bejegyzés trackback címe:

https://volanpeti.blog.hu/api/trackback/id/tr57328459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása