VP blogja

Friss topikok

  • : Retró Rádió már úgyis tiszta Sláger Rádió... reggelről már csak Boros-Bocskor hiányzik, estéről m... (2019.04.01. 07:50) Vas Maya

Linkblog

HTML

Takarítás

2008.01.27. 20:41 | vépé | Szólj hozzá!

A mai nap, a takarítás és a rendrakás jegyében telt el.

Délelött a költözködésből visszamaradt dobozokat és zsákokat számoltam fel, ami kellett azt kipakoltam, ami nem az kuka a többi meg ment a tárolóba :)  Kaptam egy új szőnyeget, bazi nagy helyek szabadultak fel a szobámban. Kitettem a régi rendszámot, amit az út mellett találtam még vagy 7-8 évvel ezelőtt Poroszlón, amikor ott voltunk nyaralni (DZA-850).

Délután a kocsit takarítgattam és ápolgattam. Meghúztam az akku-sarukat, mert az anód saru lötyögött, egyszer ki is lazult útközbe és nem indult a kocsi. Aztán kitakarítottam a belsejét, finom citrom illatú műszarfalápolóval és feltöltöttem vízzel az illatosítót. Leápoltam a külső műanyag részeket és meghúztam a hátsó sárvédőn egy csavart, mert lógott.

Aztán későbbb kiírtam DVDre pár cuccot, ezzel felszabadítottam a Sata vinyómon kb. 20-30 GB szabad helyet. Közben jött a megvilágosodás, hogy mennyi filmem is van.... és, hogy ezeket sokkal jobban lehetne élvezni egy nagy képernyős HD TVn... ugye? :)  Aztrán nézegettem a neten a tévéket és egy márkában hozzá való jó kis házimozit. Potom 180 ezer lenne :/  No mindegy, ha sok pénzem lesz, egyszer, valamikor.

A bejegyzés trackback címe:

https://volanpeti.blog.hu/api/trackback/id/tr17313966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása