VP blogja

Friss topikok

  • : Retró Rádió már úgyis tiszta Sláger Rádió... reggelről már csak Boros-Bocskor hiányzik, estéről m... (2019.04.01. 07:50) Vas Maya

Linkblog

HTML

BUÉK!

2008.01.14. 21:10 | vépé | Szólj hozzá!

Meguntam tegnap, végleg.

Miután a nickem törlését kértem az indexeről, kisebb fajta színjáték alakult ki, és eldöntöttem:befejezem az indexen való írigatást. Ez most nem igérgetés, vége, ennyi volt. A suexID fórumra írok majd néha, és moderálok, ennyi.

Nem érdekel sem a fórum, se a sok idióta, és tarhatatlan állapotok alakultak ki a moderálás miatt is. Sajnos.

Az előbb vacsoráztam, egyededül vagyok és egész nap nagyon lehangolt voltam. Most Tina Turnert hallgatok. Csak hallkan, a monitor fénye világít és kellemes lágy ízű édes fehér bort kortyolgatok. Itt bent meleg, odakint pedig hideg és jól van ez így.

Egészség! És csók a családnak, elmentem vagyánynak!

A bejegyzés trackback címe:

https://volanpeti.blog.hu/api/trackback/id/tr92297564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása