VP blogja

Friss topikok

  • : Retró Rádió már úgyis tiszta Sláger Rádió... reggelről már csak Boros-Bocskor hiányzik, estéről m... (2019.04.01. 07:50) Vas Maya

Linkblog

HTML

Vas Maya

2008.02.05. 21:03 | vépé | 8 komment

Imádom. Pont.







































Amikor a Sláger rádióhoz került, akkor az egyik barátom hívta fel rá és az általa vezetett műsorra (Szerelem hullámhosszán) a figyelmem. Korábban ha meghallottam a Sláger rádió nevet hányinger jött rám, mert anyámék mindig azt hallgatták és harmadosztályú zenékkel volt tele, a 60-as, 70-es évekből. De akkor este odatekertem a rádiót és bele-bele hallgattam. Sajnos akkor még panelban laktunk és nem volt valami jó a vétel, de amikor épen tiszta idő volt lehetett fogni az adót. Elkezdtem hallgatni esténként. Maya kellemes és romantikus, olyakor erotikus hangja nagyon megfogott. Akkor keresgéltem a neten, de nem találtam semmit róla, talán csak 1-2 képet és semmi többet... nah mindegy, egy ideig csak alkalmanként hallgattam a rádiót, majd amikor bekötöttük a szélessávú korlátlan netet utána már szinte minden este, amikor neteztem, vagy amikor tanultam, vagy amikor nem volt semmi jó a televízióban (ami akkoriban igencsak sűrűn fordult elő, akkor volt a nagy VV és BB láz.... de utáltam). Aztán jött az utolsó nyári szünetem, amit még felhőtlenül élvezhettem.... nagyon sokat unatkoztam napközben, mert a legtöbb ismerős, haver délig henyélt. Ilyenkor netezés közben sokszor bele-bele hallgattam a Sláger kínálatába. Először a Boros-Bochkorra kattantam rá reggel... persze csak olyan 9-től.... aztán napközben megszerettem a rádiót. Utána 1,5 évig nagyon sokat kellett buszoznom, 2-4 órákat naponta egy héten és beszereztem egy rádiós mp3 lejátszót, általában csak a Sláger jött be. Teljesen rászoktam és megszerettem a zenei kínálatukat. Hazafele általában már 8 után jöttem és a sötétben félálmosan hallgattam a Szerelem hullámhosszán... Hétfőn a békítő hétfőt, szerdán a pajzán szerdát... és így tovább. Nagyon kellemes és hangulatos dalok szóltak és Maya hangja is áldás volt egésznapi fejtágítás után, sokszor félálmosan a buszon hazafelé zötykölődve.

Na szóval mint említettem alig találtam valamit Mayáról. Csak egy kis méretű képet egy dögös vörösről, ennyi. Hát körülbelül ilyennek képzeltem el őt, egy szenvedélyes vörös démonnak. De tegnap a Sláger rádió oldalát böngésztem valami oknál fogva és a főoldalon középen találtam egy kis bannert, "MAYA BLOG"... nah mondom, KATT. Meglepetésemre, Vas Maya blogja. Néztem egyet és elkezdtem olvasni azt a pár bejegyzést amit a hölgyemény megejtett az elmúlt 1 hónapban.
Nagyon megörültem annak amit írt. Végre egy értelmes ember a médiában. És végre képeket is tettek fel róla. Régieket, és újakat is. A régieken valóban vörös. De az új képeken egy dögös fekete nézett velem szemben. És! Találtam róla egy videót is! Nagyon nehezen és lassan akart bejönni és sokadszorra sikerült csak megnyitni. Hát, hát. Megnéztem és nagyon örültem neki. Ez amolyan promóciós videó, elmondott magáról pár dolgot.. kicsit furcsa volt, hogy 9 percen keresztül csak be nem állt a szája... mondom ezt nem lehet lelőni, de legalább értelmes és jópofa. Aztán a végén olyan hirtelen abbahagyta és kikapcsoltatta a kamerát, hogy csak na! :(  Szóval: a csaj nagyon bejövős. Mit csaj nő! Arányos alkata van, nagyon nőies és kedves arca, mosolya van. Egyáltalán nem ilyennek képzeltem el, de pozitívan csalódta.
Rákerestem googlben és akkor dobtam egy hátast. 40 éves! És NEM néz ki annyinak, SŐT! Én simán 30-nak tippeltem a képek alapján, a videó alapján meg max 35-nek.... néztem is egy nagyot. És akkor néztem még egyet, amikor kiderült róla, hogy nincs párja :-o Egy ilyen kedves és aranyos nő és túl van egy váláson.... hát csak néztem. :)


(Rákerestem Csizire is, azaz Csizinszky Évára, ő is egy slágeres műsorvezető, de nagyot csalódtam.... nem részletezném, csak annyit: az a nő típus, akitől herótom van...)

És most is őt hallgatom :)

(Rákrestem Csizire is, azaz Csizinszky Évára, ő is egy slágeres műsorvezető, de nagyot csalódtam.... nem részletezném, csak annyit: az a nő típus, akitő herótom van...)

A bejegyzés trackback címe:

https://volanpeti.blog.hu/api/trackback/id/tr76328528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gabriella 2008.08.25. 22:13:30

Én is Vas Mayát hallgatom! Hétfő este van, a Szerelem hullámhosszán... Nagyon kedves, szexi, néha pajzán a hangja és jók a zenék is.

vidékilány 2008.09.01. 15:24:28

Szerintem borzalmas! Olyan émelygős a hangja, hogy majdnem hányok. És az a rengeteg jó tanács, amivel ellát...
Ezt a csajt ki dugja a Sláger Rádióban, hogy mikrofon elé kerülhet????

depeklm (törölt) 2009.03.10. 18:00:47

vidékilány

ne irigykedj

biztos egy ilyen hülye fusztrált picsa vagy, akinek csak a neten nagy a pofája

EileenNichol 2009.08.19. 12:09:47

@Gabriella: Én egyetértek Gabriellával. Nagyon jó a müsorod.
Igy tovább.

rage78 2009.12.29. 23:29:22

Azzé'néha én is birom a Mayát....Mutkó sasoltam Fábry sóba.Ölég jó vót.Lábai is elmennek..Tényleg jó fej.Legalábbis Asszem'

Fogerthy001 2010.05.11. 15:23:32

@vidékilány: Én nekem valahogy tőled támad hányingerem, ahogy itt nagypofával vagy, jól pofán kéne verni az ilyen rinyás kurvát mint te aztán akkor tudnád mi a szitu.

Fogerthy001 2010.05.11. 15:26:46

Nagyon hiányzik a műsor, nem értem miért nem tér vissza. Már kezd beállni a régi megszokott rend. A zenék ugyanolyan szarok lettek. De ebben a műsorban jó zenék mentek és Maya volt a nagy kedvenc!

2019.04.01. 07:50:17

Retró Rádió már úgyis tiszta Sláger Rádió... reggelről már csak Boros-Bocskor hiányzik, estéről meg Vass Maya. De komolyan.
süti beállítások módosítása